Malá Fatra 16.9.2011


Jednoho slunečného dne v září letošního roku (2011) jsem zvedl telefon. Volal mi můj kamarád zo Slovenska, či by som nechcel ísť s ním a s jeho priatelkyňou na ozaj peknů, septembrovů prechádzku po Malej Fatre. Se ví, že jsem chtěl. V přírodě jako v chrámu nejvyšším je mi nejlépe. A tak se stalo, že jsme se vydali směrem Štefanová. Naplánovali jsme trasu Štefanová-Horné Diery-Malý Rozsutec-Velký Rozsutec-Štefanová. Krásný okruh. Babí léto v plné síle a k tomu krásní lidé a krásná příroda. Anička, Jurko a já jsme si užili krás Malé Fatry a prožili jsme tak nádherný den. Svědčí o tom pár fotek ve fotogalerii.


Bohužel od Julských fotím jen na telefon…á propos nenajde se nějaký mecenáš, který by byl ochotný poskytnout nějaký starší digi foťák alespoň s 5M a s možností manuálního nastavení? Koupím C-5060 nebo C-7070 od Olympusu…to by byl ideální stav, mám mnoho příslušenství…tak dost ;-) nejsem inzerce…ale kdyby přece…dejte vědět, díky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všecko co sa od jara semlelo aneb Bilancování roku 2023

Rok 2023

Hluboké myšlenky gdesi v hoře