Příspěvky, na které se "možná" můžete těšit... ;-)

Rozhodl jsem se, že nebudu mazat historii této rubriky. Alespoň si můžu sám sobě ukázat nakolik své plány realizuji anebo nakolik jsou to jen má přání. Prostě to tu budu nechávat ;-)

Tož tady už jsem nebyl pěkně dlouho. Všeckého je moc, ale cosi málo přece enom bylo. Pokusím sa něco vyplodit na téma Slezské Beskydy...
(24/08/2022)

Po dlouhé době jsem něco publikoval a před námi zima...uvidíme jak to všechno bude. Vždyť je to někdy na zbláznění...ale kdo se bojí nesmí do hory ;-) ...tož sa těšme, co na nás kdo vymyslí...
(28/11/2021)

Po čase jsem opět zpátky. Tatry nevyšly. Co dělat? Vládní opatření jsou neúprosná a tak jsme narychlo zvolili náhradní plán. Pouhá změna písmenka nás zavedla nikoliv na Slovensko, ale do Slovinska. Tož zkusím to nějak zpracovat a něco napsat. Zážitků mám mnoho...
(01/08/2021)

Po delší době se vracím a v mysli mám určité představy, které bych rád "zhmotnil" do reality. Kromě krásných výšlapů v okolí Drnovic, ke kterým bych se rád ještě jedním příspěvkem vrátil, ale času mnoho není, snad se k tomu dostanu brzy, mám v hlavě plán, který by se měl realizovat v druhé půli července. Když všechno dobře dopadne, tak bych měl poznat další kus krásných Tater. Plán je, určitá příprava taky, tak nezbývá, než věřit, že i realizace bude úspěšná. Prozatím o tom nechci moc mluvit, ale bude to další posun dál. Uvidíme. S domečkem v Drnovicích jsou spojeny pracovní povinnosti, ale jsou to povinnosti příjemné a dávají smysl. Tedy, budu se snažit, aby vše dopadlo tak jak má a třeba se to všechno podaří dotáhnout do úspěšného konce. Mějte se zatím krásně a buďte trpěliví, protože jinak to ani nejde ;-)
(18/06/2021)

Dlouho jsem se k ničemu nezavázal...ale mohl bych. Lednové vyprávění bylo nečekané, ale jsem za něj rád a teď mám za sebou dva sólo výšlapy v Javorníkách...nová místa, nové zkušenosti...něco vymyslím...blíží se mi pracovní nasazení, tak bych svůj čas mohl smysluplně využít...
(23/02/2021)

Tož vidíte to všeci, jak to teď je... Velice nikam se nedostanu, navíc pracovně nabitý program, který tomu taky nepřidává. Jestli letos ještě něco bude? Co já vím? Člověk by měl mít nějaké vize...jenže, jenže... Tak doufejme, že to brzy pomine... Ano, určitě bude nějaký silvestrovský výšlap a určitě bude nějaký novoroční výšlap...ale kde to bude, to nedokážu říct. Něco malého proběhlo, tak to zkusím nějak napsat, ať je co číst ;-)
(27/11/2020)

Začal podzim a výjezd do Tater jsem neuskutečnil. Tom Klos nakonec nemohl a počasí bylo všelijaké, tak to tolik nebolelo. Poslední dny a týdny jsou ve znamení práce, dny se krátí, Slovensko se před námi uzavřelo a tak jediný směr, který je zatím volný je Rakousko. Mám něco v plánu v Nízkých Taurách, ale je to tak 40 na 60...uvidíme...
(24/09/2020)

Je tu konec prázdnin. Nějaké drobné výšlapy proběhly, ale časově jsem docela zasekaný. Jestli všechno vyjde tak jak má, a to není vůbec jisté, tak bych mohl o víkendu navštívit moje milované Tatry. Tentokrát je v plánu bivak ve Zlomiskové dolině a výstupy na Západný Železný štít, do Východné a Západné Železné brány a na Koziu stráž....držte mi palce...taky možná nepojedu nikam...
(31/08/2020)

Dovolená na Liptově začala. Tentokrát jsem vybaven technikou, abych mohl průběžně zpracovávat fotky a chystat texty...Dneska jsme byli na Holici, posledním vrcholu Chočských vrchů, než hřeben přechází do hřebene Západních Tater. Něco "sesmolím"...
(16/08/2020)

Člověk míní a globální hysterie mění. V sobotu 15.8. jsem měl naplánované rodinné Julky...jenže...nakonec z toho budou opět Západné Tatry a uvidíme...
(11/08/2020)

Tož červenec skoro za námi, moc jsem toho díky práci nepředvedl, ale v pondělí mě čekají čtyři dny v Západných Tatrách...za krásami nepoznaných koutů...tak se to bude jmenovat ;-)
(25/07/2020)

Stihnul jsem všechno! Super! Teď budu budovat krásu veřejného prostranství v německém "pekle"...ne, že by bylo v Německu škaredě, ale Leverkusen, Kolín nad Rýnem...to nejsou ani Javorníky, ani Tatry... Takže budu stagnovat...jen dočasně. Mějte se krásně a v červenci to roztočíme... ;-)
(09/06/2020)

Je toho teď strašně moc...furt jsme někde na kopcoch...budu muset nějak zredukovat popis...ve vrcholovce je to zapsané, ale zítra na novo...takže takže...všude je pyl...moře pylů...budu opylený přírodou ;-)
(20/05/2020)

Pro krásu jsem zopakoval Bílé Karpaty a ve čtvrtek máme v plánu poslední Vincovu značenou sedmistovku ve Vizovických vrších...co bude zítra? Kdo ví... V hlavě se mi honí myšlenky jako mrštní koníčci ;-)
(05/05/2020)

Hektický a bohatý duben přináší neustále své ovoce...o první půlce jsem už něco napsal a závěr nebude jen tak. Venku je tak krásně, Vinca boří svoje osobáky, vyzkoušíme jít dál a výš. Nemusí to být o kilometrech, ani o metrech...
(23/04/2020)

Venku pěkně sype, ale to nic nezmění na tom, že se zítra podíváme na Hory...jak já se těším...
(31/03/2020)

Dneska jsem byl "potrénovat" ve Vsetínských vrších. Hodně vrcholů, slušně slušné. Fotky nějaké jsou, ale šlo hlavně o ten trénink...v létě zřejmě dlouhé hřebenové tratě...zítra dám odpočinek, ve středu má být krásně, vyrazím někam s Vincou, pak to dám celé do kopy...a ve čtvrtek Praha...do středy...pak uvidíme
(30/03/2020)

O Tatrách jsem něco napsal, přibyl i článek o Javorníkách a teď se ukáže...izolace je věc příšerná a zcela s ní nesouhlasím...
(21/03/2020)

Vrátil jsem se s Vincou z Tater...
(23/02/2020)

Čekám na zlepšení zdravotního stavu, na trochu času, který by smad mohl nastat již tento týden...uvidíme...ale pravděpodobněji na příští týden, tak snad bude slušné počasí...chtěl bych Tatry...moc bych si je přál navštívit...ale spokojím se s čímkoliv...a nejlépe třeba na dva. na tři, dny...s Vincou počítám. Zahálet se nemá ;-)
(11/02/2020)

První letošní výšlap na Kľak mám už nějak rozpracovaný, ale ještě tomu chybí drobné finesy...a na Vincu a Vlčí vrch nezapomínám, stejně jako na kratičkou hřebenovku Královec-Ploščiny..."kamink sún" ;-)
(03/02/2020)

Huhuhúúúú....po dlouhé práci "Prosinec" zveřejněný...furt manko...ještě KĽAK!!! První výstup roku...to chce čas...díky ;-)
(28/01/2020)

Po krásném a úspěšném výstupu na Malý Javorník následoval první trek roku 2020 na malofatranský Kľak a spoustu drobných výšlapů s Vincou v těch našich krásných moravských kopcích...pomalu nastává čas pracovní, tak mám co dělat, abych to dal všechno nějak do kupy...
(06/01/2020)

Zítra bych rád vystoupil na Malý Javorník...má možná sněžit...
(28/11/2019)

Bez ""ohlášení" jsem už sepsal zážitky z Šípu a tak dám některý den ještě nějaké povídíní o putování s Vincentem...
(22/12/2019)

O Beskydoch napsané...teď začíná další pracovní etapa...Praha...mno...uvidíme, jak se listopad vyvrbí...ale su rád, že nejsou žádné resty...
(03/11/2019)

Dopsáno, zvěřejněno. Zítra vyrážím na Kněhyni...
(31/10/2019)

Tož, už to skoro mám...povídání o výšlapech s Vincou, zase další, ale nějak to nestíhám psát a publikovat...trpělivost
(29/10/2019)

Tak nakonec jsem ze sebe cosi vypotil. Ale jakoby mi babí léto nebylo souzeno...v loňském roce sádra a letos si musím dát pohov díky zjištěnému poškození vnitřního menisku, prý to na operaci "ještě" není, ale musím mít tři týdny klidovější režim :-( ...a pracovně jsem taky docela zahlcený...
(09/10/2019)

Jsem dost pracovně vytížený, ale slibuju, že se zasnažím...
(01/09/2019)

Julky jsem zveřejnil, teď bych mohl sepsat neco o chalupě a o výšlapech s Vincou a nejen na chalupě...
(11/08/2019)

Už, už, už to bude...text pro Julky hotový, ještě nějaké ty fotky...čoskoro...
(06/08/2019)

O výstupu na Litvorový štít jsem už článek napsal. To je už minulost. V pondělí večer, v noci, to je budoucnost nejbližší, bude ve znamení cesty do Julských Alp, do Slovinska. Tak snad k nám bude počasí milostivé a nabídne nám možnost nahlédnout do tohoto krásného koutu naší Země.
(26/07/2019)

Ve středu chci do Tater...
(24/06/2019)

Doplním pro úplnost jakýsi ten "tajmlajn"...o Hnilické Kýčeře je napsáno, jinak byly jen nějaké drobné výlety do přírody s výstupem na Klášťov s Vincentem, dobré časy, vlastně všechno cajk, připravený na něco většího, ale život je jakýsi zašmodrchaný, a tak toho času úplně není...mám v hlavě Tatry...Kežmarák a "Bicycle peak", ale kdo ví co a jak bude...musím doufat, věřit, přát si a třeba mi bude souzeno ;-) posílám pozdrav všem lidem...HORE ZDAR!
(09/06/2019)

Tož včera jsem byl na Fatře. Všechno co jsem chtěl, jsem absolvoval. Su úplně nadšený, plný zážitků...pět hvězdiček
(19/05/2019)

Dva kondiční okruhy v okolí Zlína mi udělaly moc dobře. Trochu jsem se rozhýbal. Zítra to ještě asi prubnu a v sobotu, dá-li příroda možnost, bych rád vyrazil na Lúčanskou Malou Fatru (nejen) na Hnilickou Kyčeru...snáď, snáď...
(16/05/2019)

Heroický výkon, při všem dookola, že jsem uveřejnil "Bohatý březen". Duben byl zcela zaplněn prací v Hamburku a teď jsem na dva týdny doma. Ale to počasí... Příroda potřebuje vláhu...
(15/05/2019)

Aktualizoval jsem sekce, takže je patrná nějaká aktivita. Mám pár fotek z výletů s Vincentem a taky jsem si dopřál velice významné doplnění Javornického hřebene. O víkendu hlásí krásně, poslední šance před odjezdem do Hamburku. Plánuju Červený Kameň a Vršatec. A pak to musím nějak zpracovat....třeba bude v Německu čas...
(28/03/2019)

Po dlouhé době doma... Tak snad něco předvedu ;-)
(18/03/2019)

Výstup na Bořeň absolvován 17.února 2019. Fotek dost, času málo. Připravím to, ale chce to čas...
(25/02/2019)

Zítra odjíždím do Litvínova. Myslím, že neděle a kratší šichta ve spolupráci s počasím, mi dovolí vystoupit na Bořeň. Krásnou horu nad Bílinou. Bude-li tomu tak, Rád se s Vámi podělím o své zážitky...jinak práce a zase práce...
(14/02/2019)

Zatím jen tak "trénuju", z Lačnova k Vařákovým pasekám s Vincou, pak náročná hřebenovka Bratřejov-Klášťov-Vařákovy paseky a zpět. Zimní turistika je nádherná a náročná... Spíš to vidím, že teď budu "makat" v blízkém okolí, abych byl na jaro fit.
(25/01/2019)

Vypadá to, že v úterý 22.ledna by mělo být nádherně...
(20/01/2019)

Absolvoval jsem krásný, i když náročný výšlap. Počasí úplně elitní, fotky jsou taky nějaké. Musím to nachystat...
(07/01/2019)

Tak nám sype už i ve Zlíně a něco už nasněžilo, teď přijde mocné sněžení v horách a v pondělí bude svítit sluníčko. Moc si to tak přeju. A už jsem vybral i cíl. Letošním prvník vrcholem by měl být Kľak v Lúčanské Malé Fatře. Tak snad to klapne...
(04/01/2019)

Tož tak, článek o silvestrovském výšlapu jsem publikoval. Přemýšlím nad tím prvním letošním HOREZDAREM. Že půjdu je téměř jisté, ale kam? Uvidíme...
(03/01/2019)

Buď vítán roku 2019, úspěšný a krásný silvestrovský výšlap na Malý Javorník byl poslední aktivitou v roce loňském. O tomto výšlapu chystám nějaké krátké povídání, ale nechám si ještě čas, abych napsal i o tom prvním letošním HOREZDARu. Prozatím počasí dominuje. Musím tedy počkat, jak to všechno dopadne. Každopádně bych to měl zvládnout do 11.ledna, kdy mi opět začnou pracovní povinnosti. Tak tedy hojnost zdraví a štěstí Vám všem v roce nadcházejícím.
(01/01/2019)

Johohóóó, v pátek jsem vyrazil se skupinkou kamarádů do Hostýnských vrchů (4 vrcholy), nějaké foto taky je a dnes krásný výšlap ze slovenské strany na Makytu z Makytky. Odsud taky nějaké foto je, ale není toho moc. Byl jsem v mracích a makal jsem. Takže, jak jsem si včera myslel, že to bylo letos naposled, tak po dnešku si netroufám tvrdit vůbec nic ;-) Zkusím to co nejdříve nějak zpracovat a podělit se s Vámi.
(29/12/2018)

Tak prozatím si příroda naděluje pod stromeček chybějící vláhu a nijak vábně to nevypadá. Možná příští pátek. A na Silvestra bych chtěl nějaký vrchol. Mám v mysli Šíp...tak uvidíme...kdyby to jenom trošku šlo...
(21/12/2018)

První prosincový víkend jsem strávil v Tatrách. Povídání o zimní turistice a nějaké to foto brzy připravím. Je čas předvánoční, takže je pracovně klidněji. Myslím, že bych to přes víkend mohl zvládnout. Snad to bude zajímavé čtení doplněné, doufejme zdařilými, fotografiemi.
(06/12/2018)

Malá Fatra zústala jen v teoretické rovině. Byl jsem na Lysé hoře. Pouze v rámci kondiční přípravy. Počasí rozhodlo. Nízká oblačnost po celý den. Byla by škoda jet na Kľak a nic z toho. Nové trasy si žádají lepší počasí. Takže příště. Jinak to byl zřejmě definitivně poslední příprava před Tatrami. Tak snad vyjde počasí...
(24/11/2018)

V pátek cca v 8:00 odjíždím do Rajecké Lesné a mám v hlavě dva okruhy na Kľak. Jeden má asi 13km a druhý zhruba 21km. Nevím, který zvolit... Asi rozhodne počasí. Bude-li přívětivé, možná se rozhodnu pro delší okruh... Tož, v pátek snad budou nějaké fotky a kecání nějaké...to půjde samo ;-)
(21/11/2018)

Včera jsem to poprvé zkusil. Krátký okruh Provodov-Brda-Starý Světlov-Bába-Komonec a zpět. Je to taková "osmička" svým tvarem i vzdáleností. Noha nebyla úplně stoprocentní, ale snažil jsem se. Do procesu pravděpodobně nejdřívě ve čtvrtek, tak snad ještě stihnu nějakou kondiční přípravu. Ráno už mrzne, ale je krásně, tak snad to vydrží.
(17/11/2018)

Sádrová botička je pryč a právě probíhá sedmý léčebný týden z deseti. Pět týdnů jsem byl úplně mimo hru, teď mám za sebou již první pracovní týden a zdá se, že to bude čím dál lepši. Pracovně nabité období přede mnou mi zřejmě nedovolí nějaké větší akce a navíc bych měl být ještě tři týdny v "klidu". Budu trpělivý a počkám, až bude noha úplně v pořádku. Možná nějaké drobné, spíše kondiční, výlety do přírody udělám, ale moc růžově to nevidím. Zítra na to bude počasí, ale nebude čas...i když...nechávám koňovi. Chtěl bych se podívat ještě letos do Tater. Mocně mě to nabíjí. Ale mám trochu strach z té zlomeniny...zrovna noha, která je dost podstatná. Život jde dál. Musím být trpělivý. Tak Vás prosím o totéž. Děkuji za pochopení.
(03/11/2018)

Vzpomínkový článek jsem publikoval, teď by to chtělo něco nadčasového...třeba plánované Pyreneje 2019. Myslím, že dám něco do kopy a podělím se s Vámi. Času dost, noha bude minimálně ještě 3 týdny v sádře :-/
(29/09/2018)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všecko co sa od jara semlelo aneb Bilancování roku 2023

Rok 2023

Hluboké myšlenky gdesi v hoře